Klas 3: Informatieavond

In de komende weken gaan we beginnen met de keuzebegeleiding op klas 3; dit alles ter voorbereiding op de keuze die uw zoon/dochter dit schooljaar moet maken. Alle leerlingen van klas 3 maken een keuze voor:
- de maatschappijstroom of de natuurstroom
- Latijn of Grieks
- Wiskunde A of Wiskunde B
- Frans of Duits

In de komende periode krijgen alle leerlingen informatie over deze te maken keuzes en gaan zij in het kader van LOB (loopbaanoriëntatie en -begeleiding) een aantal opdrachten maken om tot weloverwogen keuzes te komen.

Wij willen ook u als ouders informatie verstrekken over de keuzemogelijkheden van uw zoon/dochter en de manier waarop dat zal gaan gebeuren. Op dinsdagavond 11 oktober, om 19.30 uur vindt een voorlichtingsavond plaats in de aula van Beekvliet. Wij nodigen u hiervoor van harte uit.
Na deze voorlichting is er tijd ingeruimd om als ouders “per klas” met de nieuwe mentor van uw zoon/dochter kennis te maken.

Met vriendelijke groet,
Mw. E. Roefs,