Actuele mededelingen m.b.t. inloggen:

• wanneer klas 1 t/m 3 inlogt in Magister, zal het inlogscherm van Office verschijnen. Op deze manier heb je nog maar één login nodig voor beide applicaties.
  • om de veiligheid te kunnen waarborgen dienen leerlingen vanaf schooljaar 2024-2025 in te loggen met 2FA ("Two Factor Authentication"). Je maakt hiervoor gebruik van een authenticator app op je telefoon. Instructie: zie hieronder.

Inloggen - hulp pagina

Nieuw bij ons op school...?

Allereerst: leuk dat je erbij bent! Je mentor zal je aan het begin van het nieuwe schooljaar login gegevens verstrekken en uitleg geven over het gebruik van onze elektronische leeromgeving.

Hoe kan ik als leerling inloggen?

Algemeen:
Zorg allereerst dat je de 'Microsoft authenticator app' op je device hebt geïnstalleerd. Het gebruik van 2FA is vanaf schooljaar 2024-2025 verplicht. Dit zorgt ervoor dat je veilig kunt inloggen.

Inloggen op de PC:
Ga naar de website van Beekvliet. Klik rechts bovenin ('inloggen voor leerlingen'). Op deze pagina vindt je alle informatie en links naar programma's die je nodig hebt. Je kunt de web versies van alle programma's starten vanaf onze deze pagina op onze website.

Gebruik van apps:
Sommige programma's kun je ook als app installeren op je telefoon of tablet. Bijvoorbeeld Magister, Outlook of Zermelo.

Hoe kan ik als medewerker inloggen?

Log in via het website menu rechts bovenin ('inloggen voor medewerkers'). Op deze pagina vindt je alle informatie en links naar programma's die je nodig hebt.

Waar vind ik de link naar Magister?

Een link naar de Magister WebApp vindt je in het menu wanneer je bent ingelogd op onze website (je opent dan de webversie van Magister):

Let op: vanaf schooljaar 2024-2025 hebben we Magister gekoppeld aan Office 365* . Dat betekent dat je vanaf nu met je gebruikersnaam en wachtwoord van Office 365 kunt inloggen in Magister. De inloggegevens van Magister heb je daarvoor niet meer nodig.

* vooralsnog alleen klas 1 t/m 3

Je kunt de Magister app ook op je telefoon installeren. Ga hiervoor naar de Google Play of Apple store.

Waar vind ik de office 365 apps (Outlook, Excel, Powerpoint etc.)?

Wanneer je bent ingelogd via de link op de website, klik je links bovenin op de pagina:

Zolang je bij ons op school zit mag je ook gratis gebruik maken van deze software/ apps op je PC, telefoon of tablet.

Hoe gebruik ik de authenticator app voor veilig inloggen?

Vanaf schooljaar 2024-2025 stellen we het gebruik van 2FA ('Two Factor Authentication') voor leerlingen verplicht.

Je maakt hiervoor gebruik van een "authenticator app" (Beekvliet raadt "Microsoft authenticator" aan).

Installeer allereerst de authenticator app op je telefoon.

Log daarna -liefst de eerste keer op een PC- in op onze website. Klik rechtsboven op 'inloggen voor leerlingen' en volg de instructies om 2FA in te stellen.

Voor vragen neem contact op met de ICT afdeling van school.

Link naar de authenticator app: