Maak kennis met het Gymnasium via het pre-gymnasium op Gymnasium Beekvliet

Het pre-gymnasium iets voor jou?

Houd je wel van een uitdaging? Vind je het leuk om nieuwe dingen te leren? Ben je breed geïnteresseerd en krijg je zeer waarschijnlijk een VWO- advies? Kun je een aantal woensdag- of donderdagochtenden op jouw basisschool missen? Dan is het pre-gymnasium op Beekvliet iets voor jou!

De inschrijving is gesloten. Alle deelnemers hebben een mail gekregen met daarin meer informatie. Heb je géén mail gekregen of vragen, mail naar a.groeneveld@gymnasiumbeekvliet.nl

Is dit iets voor jou?

Dan ben je bij het pre-gymnasium op Gymnasium Beekvliet aan het juiste adres! Onze enthousiaste docenten staan voor jou klaar met diverse leuke, interessante modules. Je zult merken dat school zo veel meer is dan alleen het volgen van de schoolvakken. Je kunt iets kiezen wat echt bij jou past en wat jij interessant vindt.  Je gaat gedurende een aantal bijeenkomsten aan de slag met bijvoorbeeld het leren van de Spaanse taal, computerprogrammeren, Griekse mythes en sages, het worden van een echte cartograaf of met diverse bijzondere wiskundige onderwerpen. Kortom allerlei leuke uitdagingen! Naast dat je extra uitgedaagd wordt, is het natuurlijk ook een mooie gelegenheid om onze school beter te leren kennen.

Pre-gymnasium

Ik ben aangemeld, en nu?

Wat leuk dat je je hebt ingeschreven, we kijken uit naar je komst! In de week voor de herfstvakantie ontvangt je een brief waar aantal praktische zaken in worden uitgelegd, bijvoorbeeld uit welke workshops je kunt kiezen, hoe laat je op Gymnasium Beekvliet wordt verwacht, waar je jouw fiets moet neerzetten en wat je allemaal mee moet nemen.

Moeten mijn ouders betalen voor het pregymnasium?

Nee hoor, de deelname aan het pre-gymnasium is gratis.