Schoolbenodigdheden

Schoolboeken

Gymnasium Beekvliet heeft de verstrekking van de leer- en werkboeken ondergebracht bij de firma Iddink. U kunt de boeken bestellen zodra u daarover bent geïnformeerd: u krijgt van Iddink een brief thuisgestuurd. U vindt daarin de schoolcode die u kunt gebruiken voor de bestelling. In de loop van augustus worden de boeken thuisbezorgd, mits u bijtijds de boeken bestelt. De uiterste datum vindt u in de eerder genoemde brief.

De school- en werkboeken krijgt u gratis in uw bezit. De school draagt de kosten daarvoor. Wel vraagt de firma Iddink een vergoeding voor de boeken die niet (of beschadigd) ingeleverd worden aan het einde van het schooljaar. Woordenboeken, atlas, rekenmachine, kortom zaken die niet alleen voor de opleiding van uw zoon/dochter gebruikt kunnen worden, maar ook voor andere doelen, zijn niet gratis. Die kunt u bestellen bij Iddink of elders, maar de kosten zijn voor uw rekening.

Sportkleding

Op Gymnasium Beekvliet dragen alle leerlingen hetzelfde sporttenue tijdens de gymlessen. Dit bestaat uit een blauw shirt met ons schoollogo erop, een donkerblauw broekje of rokje, en witte sportsokken. Deze sportkleding kan je direct kopen bij de leverancier via deze website: gymkleding.com. Hier kan je een complete set aanschaffen of (extra) losse items bestellen. Als je wilt, kun je een extra setje kopen. Bij het bestellen heb je twee opties voor de levering: thuisbezorging (met verzendkosten) of schoolbezorging (gratis, één keer per maand). Naast de gymkleding moeten leerlingen in de gymzaal zaalschoenen dragen met een platte zool die niet afgeeft, en op het sportveld voetbal- of kunstgrasschoenen met noppen. Alles dient duidelijk voorzien te zijn van de volledige naam van de leerling(e).