Avond van de Kunsten

Maandag 19 februari is de tweede editie van de 'AVOND van de KUNSTEN' in de Verkadefabriek in Den Bosch. Het is een avond waarbij de eindexamenklassen beeldende kunst en muziek laten zien en horen wat ze in huis hebben. Het evenement vindt plaats in de serre en theaterzaal van de Verkadefabriek. De expositie zal tussen 19.00 en 20.15 u te bezoeken zijn waarna het concert start om 20.30 u.

Om deze mooie avond te kunnen (blijven) doen in de Verkadefabriek werken we met kaartverkoop. Een kaartje is te kopen via de  en kost €8,-. Hiermee heeft u toegang tot zowel de expositie als het concert, een volle kunstavond dus! U kunt de kaarten niet meer online bestellen maar er zijn nog genoeg kaarten aan de deur te verkrijgen, te betalen per pin of QR-code.

Ontwerp: Elise, Sofie en Gigi