Terwijl velen genieten van welverdiende rust tijdens de zomervakantie, hebben enkele leerlingen van Beekvliet deelgenomen aan olympiades.

Terwijl velen genieten van welverdiende rust tijdens de zomervakantie, hebben enkele leerlingen van Beekvliet zich onderscheiden door deel te nemen aan prestigieuze Olympiades en op nationaal niveau uit te blinken.

Sven van der Leest en Vlinder Esser, beiden leerlingen die normaal hun vakantie zouden doorbrengen met ontspanning, hebben juist hun intellectuele capaciteiten getest in de Economie Olympiade. Met indrukwekkende prestaties eindigden zij respectievelijk als tweede en derde, waarmee zij zich rechtstreeks hebben gekwalificeerd voor de internationale ronde die plaatsvindt van 1 september tot en met 4 september in Griekenland. Dit betekent niet alleen een buitengewone prestatie voor de twee jonge talenten, maar ook een opwindende reis in het verschiet.

Niet alleen op het gebied van economie maar ook in de wetenschappen is er opmerkelijk nieuws. Kjeld Zwitserloot, een leerling van 6B, en zijn begeleider meneer Mellema, hebben een opmerkelijke reis gemaakt naar Riyad, Saudi-Arabië, voor de Internationale Chemieolympiade. Met de uitslagen nog in afwachting, houden zij hun adem in voor mogelijke successen in deze prestigieuze wedstrijd.

Terwijl de zomer zijn einde nadert, kijken velen uit naar de resultaten van deze buitengewone leerlingen en hun reizen naar internationale Olympiades, in de hoop op nog meer succes.