Brugklaskamp 2021 was geslaagd!

Van 26 t/m 30 september gingen de brugklassers op kamp in Loon op zand

We kijken weer terug op twee zeer geslaagde brugklaskampen! Dit jaar waren we voor het eerst te gast bij het Kuijpershoefke in Loon op Zand. Een hele mooie locatie aan de rand van de Loonse en Drunese Duinen, een plek waar wij de komende jaren zeker terugkomen. Op maandag en dinsdag waren de klassen A, C en E op kamp, op woensdag en donderdag was het de beurt aan klas B en D.

Groepsfoto

Via sport en spel hebben de leerlingen van de klassen elkaar goed leren kennen: de eerste dag moesten natuurlijk de slaapplekken worden geïnstalleerd en meteen daarna begon het programma: ze daagden elkaar middels het uitdaagspel uit voor allerlei spelletjes zoals zaklopen, verkleedrace en basketballen, 's middags kregen de leerlingen per klas drie rondes met afwisselend dans, een Beekvlietquiz en een clinic frisbee . 's Avonds kwam er een frietkraam langs, werd er in de Loonse en Drunese duinen levend stratego gespeeld was rondom het kampvuur het grootse Beekvliet's got talent,waarbij de leerlingen hun eigen versie van het Beekvlietlied ten gehore moesten brengen. Na een rumoerige nacht waren waren de minimentoren alweer vroeg op om iedereen te wekken voor ochtendgymnastiek! Na het ontbijt konden de leerlingen workshops volgen zoals theather, creativiteit, archery tag en nog veel meer. De kampleiding kijkt terug op een geslaagd kamp, en dankt iedereen, van minimentor tot frietbakker, voor hun bijdrage!

Groepsfoto