'De Vrek' was een groot succes!

15 leerlingen uit de brugklas hebben driemaal een prachtig toneelstuk opgevoerd voor de nieuwe brugklassers, onze eigen brugklassen en genodigden

Op Beekvliet kunnen leerlingen aan het begin van het jaar zich aanmelden voor het brugklastoneel. Dit betekent dat je met een groep gemotiveerde leerlingen wekelijks na schooltijd één middag in de week bij elkaar komt om toneel te spelen, te improviseren, plezier te hebben en scènes te maken. Uiteindelijk maak je een optreden die je laat zien de nieuwe leerlingen die volgend jaar naar Beekvliet komen, onze eigen brugklassen en aan familie en vrienden.

Afgelopen dagen hebben 15 leerlingen een spetterend optreden gegeven in de Blaula. De voorstelling werd gespeeld door Fiene, Joelle, Elene, Isabel, Mats, Eijse, Sophie, Mijs, Bram, Bjorn, Martha, Mees, Cathelijne, Max en Sebastiaan. De regie was in handen van Tamar Kocken. We zijn supertrots op deze leerlingen die de afgelopen dagen hebben laten zien dat ze hun hand er niet voor omdraaien om in de spotlights te staan!