Geweldige start Olympic Moves Hockey

Door Olympic Moves krijgen middelbare scholieren de kans om kennis te maken met diverse sporten en het plezier hiervan te beleven. In een sfeer van Olympische waarden en passend bij de belevingswereld van jongeren kunnen zij zich via Olympic Moves fysiek, maar ook sociaal verder ontwikkelen.

Wat een geweldige start van de maand april voor de Olympic moves! Afgelopen woensdag waren onze hockeyende leerlingen aan de beurt en onze teams hebben zich van hun beste kant laten zien. Met een aantal overwinningen achter onze naam en twee teams die zelfs door zijn naar de kruisfinales, was het een dag vol actie en spanning! Hoewel we na de kruisfinales zijn uitgeschakeld, zijn we enorm trots op de inzet van al onze spelers, vooral de jongens van klas 1-3 die een bloedstollende wedstrijd speelden die uiteindelijk werd beslist door shoot-outs. Wat een sensatie!

Maar niet alleen op het veld hebben onze leerlingen indruk gemaakt. In vergelijking met andere scholen hebben onze teams een buitengewoon sportieve instelling getoond, en daar mogen we ook met recht trots op zijn!