Het creatief schrijftalent van Janne van Weert uit 1D

Afgelopen vrijdag werd Janne van Weert uit 1D in het zonnetje gezet tijdens een feestelijke uitreiking in Woerden vanwege het Engelse verhaal dat ze heeft geschreven.

Het spannende Engelse verhaal van Janne van Weert uit 1D werd gekozen als een van de beste tien inzendingen van de Flash Fiction Challenge, een prestigieuze wedstrijd voor jong creatief schrijftalent. Leerlingen uit de eerste en de tweede klas schrijven een flash fiction verhaal in het Engels, gebaseerd op iets dat hun geïnspireerd heeft tijdens een schoolvak of -activiteit. Dat wordt 'the spark'genoemd. Ze schrijven geen samenvatting maar gebruiken 'the spark' als een springplank naar andere ideeën of gedachtes. Hier maken ze een fictief kort verhaal van.

Tijdens het evenement, gehouden in het schilderachtige Woerden, ontving Janne een exemplaar van het boekje waarin haar verhaal is afgedrukt. Het is een tastbaar bewijs van haar talent in creatief schrijven.

Gefeliciteerd, Janne, met deze welverdiende erkenning van je schrijftalent! 🌟📚