Muziekconcert klas 5

Dinsdag 9 januari was er in de avond een intiem muziekoptreden van klas 5 in de Blaula.

Als je toevallig afgelopen dinsdagavond langs Beekvliet hebt gewandeld kon je flarden van muziek uit de Blaula horen. Het concert van  deze avond kan gezien worden als een soort generale repetitie voor de leerlingen uit klas 5 (en deels klas 6) die muziek hebben gekozen. Meerdere melodieuze optredens in verschillende samenstellingen zorgden voor een geweldige sfeer. Er werd zelf eigen gecomponeerde muziekstukken ten gehore gebracht! Leerlingen van de techniekcommissie verhoogden de sfeer door het licht en geluid in goede banen te leiden. De schoolleiding was ook aanwezig en zorgde voor de koffie en thee. Al met al hebben we van deze avond genoten en zeggen we in koor "we want more...!"