Open dag 4 februari

Op zondag 4 februari hebben we de Open Dag van Gymnasium Beekvliet en we willen JOU erbij hebben!! Als je in groep 7 of 8 zit, samen met je ouders, kom dan gezellig langs!

Op zondag 4 februari hebben we de Open Dag van Gymnasium Beekvliet.  Alle leerlingen én hun ouders van groep 7 en 8 met VWO- of HAVO/VWO-advies zijn van 13.00 tot 16.00 uur van harte welkom op deze dag vol plezier en ontdekkingen. Kom je een kijkje bij ons nemen? Leer onze school kennen, slenter rond in ons vernieuwde gebouw, vuur al je brandende vragen af op onze leraren en leerlingen, en doe mee met onze activiteiten!

De deuren zijn open van 13.00 tot 16.00 uur.
Locatie: Beekvlietstraat 4, 5271 SM, Sint-Michielsgestel
Parkeren kan op de schoolparkeerplaats en in de Beekvlietstraat maar het liefst zien we jou op de fiets verschijnen.

Beekvliet brengt je ver!

Al ruim 200 jaar biedt Gymnasium Beekvliet onderwijs van een hoog niveau met veel aandacht en begeleiding voor de leerlingen. Beekvliet is een klein, zelfstandig gymnasium, waarin docenten en leerlingen erg betrokken zijn. De belangrijkste waarden zijn: hart voor elkaar, openheid, respect en vertrouwen.

Naast de reguliere vakken biedt Beekvliet veel mogelijkheden om je te ontwikkelen op creatief, muzikaal en theatraal vlak. Je krijgt de ruimte om jezelf te leren kennen, je op persoonlijk vlak te ontplooien en om vertrouwen te krijgen in je eigen kunnen. Daar gaan we op Beekvliet voor: vertrouwen in jezelf, dát brengt je ver! Doe bijvoorbeeld mee aan het brugklastoneel, sportactiviteiten, muziekavonden, olympiades, (buitenlandse) excursies, projecten, sporttoernooien, schoolfeesten en veel meer.