Open Huis: vrijdag 6 oktober (18.30 uur - 20.30 uur)

Vrijdag 6 oktober hebben we Open Huis! Zit je in groep 7 of 8? Dan is het Open Huis voor jou!

Van 18.30 tot 20.30 uur kun je samen met je ouder(s) komen snuffelen of de sfeer van Beekvliet bij je past. Krijg algemene informatie over ons onderwijs, bekijk het vernieuwde gebouw en krijg informatie over de andere wervingsactiviteiten van dit schooljaar.

Er is bewust gekozen voor een ander programma dan de Open Dag, die in januari plaats zal vinden. De focus ligt op het proeven van de sfeer in de gemeenschappelijke ruimtes. Bezoekers kunnen een rondje maken door onze school, sommige lokalen zijn ingericht met een specifiek thema (Intermezzo, klassieke talen, muziek, kunst, BINAS en gymzaal), de andere lokalen zijn geopend maar niet in gebruik. In de Via (open leerstraat) presenteren zich de verschillende Beekvliet commissies waar je je bij kan aansluiten als je voor Beekvliet kiest. In de aula wordt er door de leerlingenraad koffie, thee en iets lekkers geserveerd en is er een slideshow met foto’s van de buitenlesactiviteiten zoals de klassenuitjes en buitenlandse reizen.

Zien wij jou ook deze avond? We kijken er naar uit om je te ontmoeten!

We adviseren iedereen om zoveel mogelijk met de fiets te komen om chaos in de straat te voorkomen.

Flyer Open Huis