Stem nu voor de leerlingen in de MR!

Alle leerlingen van Beekvliet kunnen nu stemmen! Welke leerling gaat jouw vertegenwoordigen in de Medezeggenschapsraad van Beekvliet?

Leerlingen van Beekvliet, let op!  In je schoolmail heb je een belangrijke oproep gekregen: het is tijd om te stemmen voor de Medezeggenschapsraad (MR)!

Je kunt jouw stem uitbrengen op de leerlingkandidaat die jou het beste vertegenwoordigt. De leerling in de MR praat mee over belangrijke schoolzaken zoals het mobiele telefoonbeleid en examenreglementen. De MR vergadert ongeveer 7 keer per jaar en bestaat uit leerlingen, ouders en personeel. Dit jaar kun je kiezen uit Tom Assink of Ferran Piters. Sven van der Leest zal komend jaar sowieso namens de leerlingen in de MR blijven zitten.

Stem van 21 mei 2024 t/m 27 mei 2024. Je mag maar 1 keer stemmen.
Check je schoolmail en stem nu! Wie gaat jou vertegenwoordigen in de Medezeggenschapsraad?