Word vrijwilliger bij Beekvliet: help mee in de kantine!

Heb je een paar uurtjes per week over en wil je bijdragen aan een fijne schooltijd voor onze leerlingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Regelmatig is Beekvliet op zoek naar vrijwilligers. Dit keer zoeken we mensen die een paar uurtjes per week bij ons in de kantine mee willen helpen.

Versterk jij ons team in de kantine?

Onze nieuwe kantine in de aula kan jouw hulp goed gebruiken. Samen met andere enthousiaste vrijwilligers en leerlingen zorg je ervoor dat iedereen tijdens de pauzes kan genieten van gezonde en smakelijke broodjes en snacks.

Tijd: een paar uurtjes per week tussen 10.00 en 14.00 uur
Werkzaamheden: Voorbereiden en verkopen van lunchproducten

Naast een leuke sfeer bieden we jou ook een vrijwilligersvergoeding.

Meld Je Aan!

Wil jij je steentje bijdragen aan een inspirerende leeromgeving en een geweldige schooltijd voor onze leerlingen? Meld je dan nu aan als vrijwilliger! Stuur je enthousiaste reactie en eventuele vragen naar beekvliet@gymnasiumbeekvliet.nl.