Word vrijwilliger in de mediatheek!

Regelmatig is Beekvliet op zoek naar vrijwilligers. Dit keer zoeken we mensen die een paar uurtjes per week bij ons in de mediatheek mee willen helpen.

Help mee in de Mediatheek

Heb je een paar uurtjes per week over en wil je bijdragen aan een fijne schooltijd voor onze leerlingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Ben jij een boekenliefhebber en help je graag leerlingen bij het vinden van een goed boek? Onze mediatheek zoekt versterking! Onder begeleiding van onze mediathecaris help je een dag in de week met het innemen en uitlenen van boeken, nieuwe boeken kaften, labelen en registreren.

Tijd: één dag in de week naar keuze tussen 9.00 en 15.00 uur
Werkzaamheden: Inname en uitlening van boeken, boeken kaften en labelen, administratie.

Naast een leuke sfeer bieden we jou ook een vrijwilligersvergoeding.

Meld je aan!

Wil jij je steentje bijdragen aan een inspirerende leeromgeving en een geweldige schooltijd voor onze leerlingen? Meld je dan nu aan als vrijwilliger! Stuur je enthousiaste reactie en eventuele vragen naar beekvliet@gymnasiumbeekvliet.nl.

Samen maken we Beekvliet nog mooier!