Zilveren jubilea op Beekvliet

Een jubileum is op Gymnasium Beekvliet geen individuele aangelegenheid. Bijzondere jubilea vieren we samen: met leerlingen én docenten. Donderdag 13 oktober is zo’n bijzondere jubileumdag. Op die dag was Gymnasium Beekvliet de hele dag in feeststemming. Wilma van Dartel (docent Frans) en Ludwig ter Beek (docent Duits) vierden dat ze beide 25 jaar in dienst van Beekvliet zijn.

De jubilarissen werden feestelijk onthaald op school en in de middag werd tijdens een officieel moment de steen onthuld waarin hun namen zijn gegraveerd. Daarmee zijn zij ‘argentati’ (‘zij die een zilveren jubileum hebben gevierd’). Op school zijn er workshops voor alle leerlingen, die in het teken staan van creatieve dans en muziek. Tot slot is er een feestelijke bijeenkomst waarbij de jubilarissen Wilma, Ludwig en René in het zonnetje werden gezet, met aansluitend een buffet.