Na de opening door mevrouw Faassen ging de zonnige sportdag, die door klas 4 georganiseerd was, van start! Alle groepjes verspreidden zich over de verschillende onderdelen. Op het basketbalveld waren de teams zeer fanatiek, maar ook bij de wedstrijden van het touwtrekken deden de leerlingen enorm hun best om te winnen. Verder waren er diverse atletiekonderdelen waar de onderbouwklassen aan mee konden doen en werd er binnen nog hard gevolleybald.    Bovendien werden er heerlijke hamburgers bereid door vierdeklassers voor tijdens de pauzes. Het was een zeer geslaagde sportieve dag waar iedereen van heeft genoten.

Voor meer foto's, zie de Fotobibliotheek (alleen toegang voor personeel en leerlingen)

Sofie en Philomeen (P.R.-commissie sportdag)