Groot toneel

Heb je in juni de voorstelling Guerilla gezien in de aula? Over dat meisje dat probeerde te overleven op school en daarbij hulp kreeg van haar jongere versie? En met die jongen die eigenlijk dood was? Nee? Dan heb je iets gemist. Maar geen nood, dit jaar krijg je een nieuwe kans.

Beter nog, je kunt ook zelf op het toneel staan! Onze regisseurs Sofie van der Vleuten en Willem Schouten hebben ontzettend veel zin om weer met een groep enthousiaste spelers een mooie voorstelling te maken. Die groep bestaat in de regel uit zo'n twintig tot dertig leerlingen uit klas 2 t/m 5. De repetities zijn elke dinsdagavond van 19.00 tot 21.30 uur op school. Lijkt het je leuk om mee te doen? Geef je dan op voor de audities op 11 en 18 oktober. Het zijn geen audities waarbij je in je eentje voor een jury staat, maar toneellessen waarin je in groepjes werkt en opdrachten krijgt van de regisseurs. Dat is sowieso al leuk om eens mee te maken! Inschrijven voor de audities kan via dit formulier. Met vragen over het toneel kun je terecht bij dhr. Faas en dhr. Smid.

De voorstellingen van schooljaar 2022-2023 zijn op 24, 25 en 26 mei 2023. Informatie over de kaartverkoop volgt.