Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Houd je van leren en ben je breed geïnteresseerd? Dan is het pre-gymnasium op Gymnasium Beekvliet misschien wel iets voor jou! In het schooljaar 2024-2025 biedt Gymnasium Beekvliet een uniek programma aan voor leerlingen uit groep 8. Het pre-gymnasium is dé kans om alvast kennis te maken met het middelbaar onderwijs en de sfeer op onze school te ervaren.

Het programma van het pre-gymnasium staat bol van interessante modules, waarbij je aan de slag gaat met alpha, bèta- en gammavakken. Onze enthousiaste docenten staan klaar om je te begeleiden bij uiteenlopende opdrachten, actuele vraagstukken en creatieve projecten. Van het presenteren van jezelf tot het uitvoeren van spannende proefjes: tijdens het pre-gymnasium ontwikkel je niet alleen je kennis, maar ook je analytisch denkvermogen.

Interesse? Schrijf je dan snel in! Inschrijven kan tot vrijdag 20 september. Mis deze kans niet om jouw talenten verder te ontwikkelen en een voorproefje te krijgen van het gymnasiumleven.

Voor meer informatie en inschrijvingen neem je een kijkje bij Pre-gymnasium. Ontdek hoe het pre-gymnasium jouw horizon kan verbreden en je voorbereidt op een uitdagende toekomst in het onderwijs.

*Gymnasium Beekvliet brengt je ver!*