Open Huis Beekvliet was een succes

Vrijdag 7 oktober vond het Open Huis van Beekvliet plaats. De school zette de deuren open voor leerlingen van groep 7/8 en hun ouders om een kijkje te komen nemen in het vernieuwde schoolgebouw en de sfeer te proeven in verschillende (vak)lokalen.

De bezoekers konden in alle vrijheid een rondje door de school lopen, een potje schaak spelen, hun naam handletteren in het Griekse alfabet een praatje maken met leerlingen, vragen stellen aan verschillende medewerkers en nog veel meer. De school bruisde voor het eerst in twee jaar weer van de nieuwgierige basisschoolleerlingen en hun ouders aan wie we meer dan 200 plattegronden hebben uitgedeeld!

Hopelijk zien we jullie later dit schooljaar nog eens terug voor een informatieavond op 8 november, #TheBeekvlietExperience van 9 november of de Open Dag 29 januari 2023.

Dank aan alle medewerkers en (oud-)leerlingen die hebben geholpen om deze avond een succes te maken!