Erasmus+

Internationale ervaring vergroot écht je wereld. De Europese Unie ondersteunt met Erasmus+ de educatieve, professionele en persoonlijke ontwikkeling van deelnemers in de sectoren onderwijs, training, jeugd en sport, in Europa en daarbuiten.

Erasmus+ ondersteunt de educatieve, professionele en persoonlijke ontwikkeling van deelnemers in onderwijs, training, jeugd en sport, in Europa en daarbuiten. Hierdoor draagt het programma bij aan duurzame groei, werkgelegenheid, sociale cohesie en de versterking van de Europese identiteit. Onze school is al enige jaren actief binnen het Erasmus-programma van de Europese Unie (voorheen Comenius-project). De leerlingen die deelnemen aan de projectweken van Erasmus gaan samen met scholieren van andere Europese scholen aan de slag met overkoepelende thema's zoals motivatie op school, normen, waarden in de samenleving en duurzaamheid.

Op Gymnasium Beekvliet nemen we momenteel deel aan het volgende Erasmusproject:

Op Gymnasium Beekvliet hebben we ook deelgenomen aan de volgende Erasmusprojecten: